פריוויו למשחקי יום ראשון / מומי החציל

יום ראשון הראשון שמומי לא מסקר משחק של הלייקרס

מומי לא זוכר שזה היה הסיכום עם הפרופסור , אבל מה אפשר לעשות ? מומי נתן מילה לפרופסור שהוא מפרסם כל יום ראשון.

לסקר 6 משחק בלי הלייקרס , זה כמו להיות מוזמן לחתונה עם אוכל טבעוני ( לא עלינו ).

זה לא היה השבוע של מומי , הלייקרס עם 1 מ 4 , מזל גדול שיש את שארלוט, פארמר בלייק ונאש פצועים , המצב נראה יותר קשה מקקי של סוס שהתייבש על המדרכה.

השבוע למומי היה ריב גדול עם סילבי , נהייתה אינטלגנטית נכנסה לאתר , ראתה את התמונות של הברזילאיות ונהיה באלגאן גדול.

מומי נתן לסלבי ברקס והפעם זה סופי , שתלך למחסני חשמל לקנות מפזר חום או רדיאיטור להתחמם בימי החורף הקרים .

הכי חשוב לא לבכות על גריי גוס שנשפך , תמיד אפשר לקנות אחר בדיוטי פרי , מומי כבר עשה רמונט כללי והיה מוכן לצאת ולעקוץ.

אבל מזג האוויר היה נגד מומי השבוע , הפנטהאוז נראה כמו ונציה ובעקבות הפרידה מסילבי לא היה מי שינקה.

מומי מבקש את עזרת המאזינים , אם יש איזה מישהי להכיר למומי .

מומי בן 59 ( עוד שבוע בדיוק ) נראה מקסימום 49 וחצי, גבוה , נאה אוהב את החיים הטובים , תחביבים אלכוהול , לייקרס , מוזיקה , מסעדות, בית"ר ירושלים , וסרטים של קיזשלוף קישלובסקי ( לא באמת , רק להרשים את הבחורות , אחרי שבועיים ביחד רואים המובטל בטיטו )

מומי מעדיף מודל 65 ומעלה( ילידת 65 , לא בת 65 יא ד"ר) , או רכב אספנות שעבר אוברול אצל ד"ר קליין , עדיפות לקילומטראז' נמוך ו C85 ומעלה , שיהיה במה לשחק.

סאקרמנטו קינגס(15-6) – יוסטון(8-16)  1:00 שעון המרכז הרפואי בילנסון

ליוסטון יש התקפה סוג א ' רק מה מומי לא סובל כל מה שקשור ביוסטון בגלל הווארד

סאקרמנטו , דירדור רציני מאוד , עסוקים בטריידים

מומי סיקר את המשחק רק כי היה חייב

מומי לא יכול ללכת על יוסטון , ניצחון לסקרמנטו

ממפיס גריזליס (12-10)- מינסוטה טיברוורלד ( 12-11) 1:00 שעון בית חולים השרון

ממפיס נראים כמו הצל של הקבוצה שהגיעה עד גמר המערב

הפציעה של גאסול הקטן ( זה קטן זה ) עשתה להם רע , המאזן שלהם בבית שלילי ביותר

מינסוטה מגיעה למשחק אחרי הפסד כואב לסן אנטוניו

קווין לאב בכושר שיא , מתחזק לפני מעבר אפשרי ללייקרס

בקרב בין דובים לזאבים ישפך הרבה דם , שמישהו יזמין וטריניר

ניצחון בקושי לזאבים

דטרויט פיסטונס( 13-11) – פורטלנד בלייזרס ( 4-20) 1:00 שעון בית חולים המרכז הרפואי שניידר 

הראשונה במערב מול החמישית במזרח

פורטלנד פתחו את העונה ממש בטון , דטרויט קבוצה סולידית שעדיין לא משומנת

פורטלנד מבצעת שחיטה לכל קבוצות המזרח

משחק טוב בין הקו הקדמי של דטרויוט לזה של פורטלנד

פורטלנד תנצח

אוקלהומה סופרסוניקס ( 4-18) אורלנדו מג'יק ( 16-7) 2:00 שעון בית חולים גהה 

משחק לא כוחות , אוקלהומה יפרקו את המג'יק

11 – 0 בבית לסוניקס שימשיכו לתריסר ניצחונות

17 הפרש ומעלה , במשחק החד צדדי של הערב

דנבר (9-13)- ניו ארולינס (10-11) 3:00 שעון צומת סגולה  

משחק בין 2 קבוצות שהפתיעו את מומי

מומי חשב שהדנבר יהיו גרועים אבל מה , בראיין נותן שואו על קווים

הדנבר רוצים לצאת מהדיכאון מהפסד ליוטה וכך יהיה

ניו ארולינס יוצאיו את הנשמה לפני שיפסידו

פינקס סאנס (9-13)- גולדן סטייט וררירס(11-13) 3:00 שעון צומת ירקון 

פינקס הפתעת העונה עם ניצחון 4 רצוף

מומי ממתין לנפילה של פיניקס שלא מגיעה ביינתים

גולדן סטייט , יום אסל יום בסל ואם כבר בסל אז מהשלוש

מומי חוזה ניצחון של גולדן סטייט

 

הפרופסור נתן תמונות מוייק פורסט , מקום קלאסי לדוקטורים ופרופסורים

מומי יפנק במספר תמונות מ UCLA !! ואל איי המקום לחובבי החיים הטובים

מסיבה ב UCLA , בוויק פורסט לומדים בשעות האלו

 

כל הרווקים באתר , קנו כרטיס לאל איי , מסיבות ותענוגות
יוניברסיטי שתעשה לכם גרייט ,שווה ללמוד למועד ב
go UCLA
Go UCLA Go – מומי מתחיל להצתטער שלא עשה קרירה באקדמייה

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
66 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 years ago

השמש יצאה בחוץ
איזה יום יפה , יאללה מומי זז למשמרת על הטקסי , שיהיה כמה לירות בארנק

ליס
ליס
10 years ago

מומי אתה ענק!! בהצלחה במציאת האחת!

ניב
ניב
10 years ago

תודה מומי ובהצלחה

Ori88
Ori88
10 years ago

הרסת אותי, מומי.
איזו יציאה:"…וסרטים של קיזשלוף קישלובסקי ( לא באמת , רק להרשים את הבחורות , אחרי שבועיים ביחד רואים המובטל בטיטו )".

לענייננו:
יוסטון אמורה לנצח את סקרמנטו.

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago

זה עתה חזרנו מצ'פל היל שם הייתי אמש במשחק הנצחון של צפון קרולינה על "קבוצת ה-NBA" של קנטקי. אכתוב על המשחק אח"כ. חווייה בלתי רגילה לחזות במשחק של הטאר-הילס בבית שלהם, הבית שדין סמית' בנה. אני עדיין בהיי מהמדשחק ומהאווירה. חזיתי אמש ב-5-7 שחקנים שייבחרו בדראפט בין 20 הראשונים!
וואללה שאחרי ערב כמו שהיה אמש אין חשק לחזות יותר ב-NBA!

k_700
k_700
10 years ago
Reply to  מנחם לס

מה אתה אומר על מקאדו הצעיר?? איזה התקדמות הוא עשה אה….

הוא לא יבחר עשירייה ראשונה אבל לדעתי סוף לוטרי עד עשירייה שנייה.
והוא יהיה שחקן חבל על הזמן בNBA. הוא מסוגל לשמור ולשחק כמה עמדות, שיפר את הקליעה ובעיקר את הפוסט וגם על זריקה מהקו הוא עבד יפה בקיץ.

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago

ההבדל בין UCLA ווייק פורסט הוא כמו ההבדל בין פורנו ותרבות; כמו ההבדל בין מזוייף לקלאסי, כמו ההבדל בין ג'ורדן פארמר וכריס פול.
מומי, לך קרא קצת הסטוריה.
כאן אצלנו, בקרולינה, זה הכל דרך ארץ, קולטורה, נימוסים, וציביליזציה מהולה באריסטוקרטיה דרומית. שם ב-UCLA ובמערב זה הכל סוטה, מעוות, צבוע, כוזב, מלאכותי, מסולף, מתחזה, ומבוים. (אני כותב את כל המילים כך שאולי תבין אחת מהן).
תן להנות קצת ממנצ'סטר יונניטד, ואח"כ ליברפול-טוטנהאם, ואז אחזור אליך ולטארהילס של צפון קרולינה שקירקסו בגדול את ג'ון קליפרי הצבוע, שמקומי מערבה מהמיסיסיפי (מיסיסיפי זה נהר החוצה את ארה"ב לשניים. אתה יודע, נהר? כמו נחל הקישון שזורמים בו מים – לפחות זרמו מים בשנות ה-50') – אבל קצת יותר גדול?), כמו כל המלאכותיים.

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago

טוב, יונייטד מוביךה 0-3 ומשעמם, אז אחזור להופס תוך כדי חזייה ביונייטד:

אתמול דקסטר ניכנס לרשימת המעצבנים אותי. הוא הצטרף לתמהוני באתר ששמו דדי, ולעוד איזה עשרה גולשים האומרים 'אמן' לכל מילה של דדי, שכמנהגו מדבר גבוהה-גבוהה (הוא הבטיח לנו טרייד גדול של הלייקרס שהוא יודע עליו – אתם לא יודעים? הוא יושב בישיבות ההנהלה של הלייקרס – 'אבל , כמו משה רבינו, בינתיים הוא לא יכול לגלות אותו' – – אגב, היום הוא תאריך ההתחלה של טריידים של פרי אג'נטס ושחקנים רסטריקטד) אבלן לא מסוגל לשים חתיכת בשר מאחורי מילותיו.

הוא מדבר על טנקינג שנעשה העונה ע"י כמה קבוצות, ועכשיו גם דנקסטר קפץ על העגלה, והם אומרים לי שכל אתרי הכדורסל בעולם כותבים על כך, רק אני מסרב להאמין.

אז עניתי שאני לא שם זיין על אף אתר מלבד האתר שלי. אחת הסיבות שאני יודע מי כותב שם. 90% מהכתוב ניכתב ע"י סטודנטים בני 20 שעושים אינטרנשיפ ב-ESPN או ב-NBA.COM. איך אני יודע? כי 30 שנה הייתי מפקח עליהם וכמוהם. הם מעתיקים אחד מהשני, מוסיפים הירהור מהגיגי ליבם, ומאחר וזה ניכתב ב-ESPN או ב-HOOPSHYPE, טירונים כדנקסטר ודדי מקבלים זאת כתורה מסיני.

אז פניתי אל דקסטר אתמול בזו הלשון (כי חובת ההוכחה היא על התביעה – "יש טנקינג" – ולא על ההגנה – "אין טנקינג"):

"דקסטר, חזרתי הביתה למצוא את התגובות שלך שהפכו למעצבנות כמעט כמו של דדי.

הוא לא עונה, אז אולי אתה תענה:

1. אם אמנם נעשה טנקיטנג, אנא הבא לי דוגמא ספציפית על טנקיטנג שעשתה הנהלה של קבוצה מסויימת (שם הקבוצה; מה היא עשתה בכוונה כדי להחליש את הקבוצה, לא סתם להצעיר אותה, ולא עבור הורדת סך משכורת, אלא ספציפית ל-ה-ח-ל-י-ש את הקבוצה למטרה השגת בחירת דראפט גבוהה! (את מי נתנו ואת מי קיבלו, על מנת להשיג רקורד נמוך כמה שאפשר העונה, ואיתו בחירת דראפט גבוהה?)

2. מתי היא עשתה את הטנקינג ?

3. איזה שחקן היה לה בראש כשעשתה את הטנקינג, כדי להשיגו בבחירה 1,2, או 3 בדראפט, אבל היזהר – כי אני אכה אותך בהוכחות ששחקנים שהפכו היום קנונים במכללות היו כמעט בלתי ידועים בתאריך שהיה כאילו 'טנקינג'

4. אם קבוצה שמה עינה בשחקן מסויים שעבורו היא עשתה 'טנקינג', מה היה סכוייה באחוזים באמת לדוג אותו?

5. עשה לי רשימה של שחקנים רוקיס אחרי לברון ודוראנט, שעבורם היה כדאי לעשות שינויים בקבוצה שאתה מכנה 'טנקינג, כדי להשיגם. אני מכיר שניים: פול ג'ורג' ואנטוני דייויס. בשש שנים!!!!!
ויש לי חדשה בשבילך: כשפול ג'ורג' היה בדראפט, בחרו 9 לפניו עד שהגיעו אליו..
.
מאז דוראנט לא היה אף שחקן שראוי או כדאי היה לחשוב בכלל לעשות טנקינג עבורו. אלה שהפכו טובים וטובים מאד הפכו לכאלה מתוך צמיחה טבעית.
והיום ישנם כל כל הרבה רוקיס טובים שכל אחד מה-1 עד ה-15 הראשונים יהיו שחקנים טוביעם מאד ב-NBA. אותם בוחרים כשמגיע תורך לבחור. איש לא צריך טנקינג עבור כך.

אתה דקסטר למדת מדדי לזרוק מילים, אבל מילים שאין בהן כל בשר מאחוריהן. סתם זורקים 'טנקינג' בלי שיהיה מושג.

אז מדדי אני לא מצפה לתשובה כי הוא מדבר רק בסיסמאות. אבל בוא נראה ממה אתה עשוי, ואם ישנה לך תשובה שתשתיק אותי אחת ולתמיד.

אני מחכה דקסטר.

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago
Reply to  מנחם לס

אגב, אני מזמין כל עכברון אחר בסדר גודל של דרור וכו' לענות עבור דקסטר, או בנוסף לדקסטר, כי היו כאן איזה 20-30 שענו 'אמן' למתחילים-טירונים דקסטר ודדי.

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago
Reply to  מנחם לס

(אגב, השם הראשון שהם היו מכניסים כדוגמא לטנקינג היתה פיניקס. אבל…ראה זה פלא…פיניקס עלולה לנצח את האזור המערבי. אז צריכים לחשוב על קבוצה אחרת!)

דקסטר
דקסטר
10 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם אל תתעצבן..
אתה יודע שאני בין הראשונים לפרגן לך ואני מציע לך לא כפוי לב טיפוסי . כשאני לא מסכים אני לא עושה לך דווקא.
פשוט מותר לא להסכים .

אגב, אתה מבין ששלחת את ההודעה ב 5 בבוקר כן ???
הייתי אמור לענות לך מתוך שינה ?.. (:

ומה אתה קושר אותי ואת דדי ביחד בעניין הזה. לכל אחד מאיתנו יש את הדעות שלו כפי ששמת לב – יצא שבמקרה הזה אנחנו חושבים אותו דבר.

ודדי ענה לך בצורה צינית לגבי מהלכים שונים המצביעים על טנקינג. אגב זה מושג שהמנהלים עצמם משתמשים בו.
אז אני לא מבין מהיכן יוצאת חמתך כשזה צעד שהליגה מכירה כבר תקופה ארוכה פשוט אין יותר מדי מה לעשות עם זה.

כמו שאמרתי ההנהלה "מוותרת" על עונות מסויימות על מנת להתחמש- הכוונה היא לא לוותר על 5 העונות הבאות אלא בדר"כ על העונה הקרובה ותוך כדי נפטרים מכמה שיותר חוזים מעיקים כדי לפנות כמה שיותר מקום בקיץ שלאחריו וגם לקבל שחקן טופ 10 בדראפט .

אני לא מבין מה המהומה הגדולה על מהלך מקובל בין קבוצות בליגה הזאת .

Mbk
Mbk
10 years ago
Reply to  דקסטר

תגובה לעניין

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago
Reply to  דקסטר

דקסטר,
אתה גם יודע שאני מאד מעריך אותך. אתה הרי מראשוני החלוצים באתר.

אבל המילה "טנקינג" משומשת ללא מחשבה על ידי יותר מדי רבים, וזה כולל "דברים מקובלים בליגה".
מה פרוש המילה 'טנקינג'?
פרושה להכריח עונה חלשה בה הקבוצה תסיים כמה שיותר נמוך את העונה הבאה.
זה קרה בעבר כשבדראפט היה מג'יק או לארי בירד, ולא היו כדורי פינג-פונג. סיימת אחרון? בחרת ראשון.

זה כבר לא כך מאז כדורי הפינג פונג. קבוצה לא תלך להכריח מקום אחרון, עם סכוי של 30-40% לבחירה ראשונה, במיוחד שהיום אין יותר כוכבי על כמו אז. לא כי אין; אלא כי ישנם כמה וכמה.
אז אם בוסטון, אורלנדו, פילדלפיה, מילווקי (אלה שדוברו כעושות 'טנקיטנג' במזרח), ופיניקס, יוטה, סקרמנטו, והלייקרס (אלה שדוברו כ-'טנקיסטיות של המערב) עושות טנקינג, זה 8 קבוצות שרוצות לסיים בכיוון למטה…אבל 8 לא יכולות להיות אחרונות.

אז אני טוען שכל סיפור הטנקינג הוא שטות אחת מחלטת.

מה שקבוצות מסויימות עושות זה להכין כסף בקופה לשחקנים חופשיים, ולהצעיר את הקבוצה. אף קבוצה לא מנסה להגיע אחרונה בגלל סכוי להשיג את אמביד, או סמארט, או וויגינס, או ג'בארי פרקר (או ה-4-6 אחריהם) כי היום איש לא יודע מי מהם באמת יצליח ביותר.

ודבר נוסף ידוע הוא שאיש מהם אינו לברון או דוראנט.

דקסטר
דקסטר
10 years ago
Reply to  מנחם לס

אוקיי אז נכון שהמילה הזו נזרקת יותר מדי לאויר.
גם אני לא מסכים איתה כל הזמן. יש קבוצות שהן פשוט חלשות.

אבל יש קבוצות שפשוט החליטו לזרוק את העונה כי לא שווה להן להיות באיזור בדמדומים בין תחתית הליגה לפלייאוף.

זה המקום הכי חשוך ב NBA ! ..

העונה בהחלט היא בסימן הטנקינג .
אומנם כנראה שדוראנט לא ייצא מהדראפט הזה אבל ישנם כמה שחקנים היכולים להתפתח לאול סטארים ואני לא רואה איך הם לא.

דראפט כזה מגיע פעם בעשור בערך ושווה "לא להתאמץ".
ושוב הכוונה היא להנהלה ולא לשחקנים.

כשאני אומר הנהלה אני מתכוון לכך שהם לא משקיעים מאמץ בלהביא שחקנים לחיזוק ולשלם מס משכורות ולתמרן את התקרה , אלא בשנת "הזדמנות" להיפטר מחוזים שלא יקחו אותם לשום מקום – כמו החוזה של רודי גיי, לתת לצעירים להשתפשף במקום לתקוע אותם בתור שחקנים 9-10 ברוטציה ולא לבצע שינויים בצוות האימון במידה ולא מנצחים.

לא תשמע מילה אחת רעה על מאמן מילווקי אבל על מאמן הניקס או הנטס אתה תשמע בעבוע נכון ?..

וזה תקף כפליים כאשר בפתח מחכה דראפט איכותי ביותר.

העניין הזה יתחדד כאשר קבוצות שבאמת ניסו ללכת בכיוון חיובי ייכשלו, כפי שקורה בכל עונה ואז במקום לשפר עמדות ממקום 11 למקום 10 יעדיפו להיות בכיוון מקום 12 ..
אבל זה משהו שיקרה לקראת סוף העונה.

מה שאני אומר שאין פה ערך מוחלט "טנקינג".
זה יותר עניין אסטרטגי קצר טווח שצריכים להתקיים בו כמה תנאים ..

עומר
עומר
10 years ago
Reply to  מנחם לס

עניתי בפוסט הקודם, אבל אצרף את התגובה פה:

מנחם, נראה לי שהטענה היא שההנהלות מוותרות מראש על עונה, בגלל שיש סיכוי להשיג בחירה של שחקן מצויין בדראפ, שעשוי להיות אפילו פרנצ'ייז פלייר. תוך כדי הם גם מורידים רף משכורות (בשביל שיוכלו אולי להחתים כוכבים מוכחים אם השחקן שיבחרו יהיה תותח), והם גם מצעירים את הקבוצה.
אתה כתבת בעצמך שפילדלפיה עשו year off. זאת הכוונה לוקחים שנה שבא מניחים שהקבוצה לא יכולה להגיע רחוק, ופועלים על מנת לחזקה בעתיד ולא כבר בעונה הזאת, בעצם נותנים כלים פחות טובים להצליח העונה, ובתקווה עושים זאת בשנים שהדרפט חזק.

כולם מסכימים שהשחקנים והמאמנים עצמם לא שותפים לכך, הם רוצים לנצח, וצריכים להצדיק את המשכורות. אבל לפעמים מנהלי הקבוצות מתכננים שנה כזאת, מין אסטרטגיה. אין ספק שהיא גם הרבה מאוד פעמים נכשלת… ולכן כמו שיובל כתב בפוסט שלו, יש כמה קבוצות שמתחילות לחשוב שאולי זאת לא הדרך. דוראנט ולברון מגיעים פעם בכמה שנים, ורק לקבוצה אחת. בסוף זה הימור, מה גם שראינו מספר מקרים בהם הסופרסטארים אפילו לא באו מבחירות טופ 5.

מה שכן אני מסכים איתך שהתופעה פחות פופלארית ממה שמדברים פה באתר.

דקסטר
דקסטר
10 years ago
Reply to  מנחם לס

שאלות 3-4-5 לא רלוונטיות למושג "טנקינג".
ערוך את השאלות מחדש או תמחק אותן ואז אענה לך בהתאם.

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago
Reply to  דקסטר

אז ענה על הדברים הרלוונטיים (אם כי מה לא "רלוונטי" אם ישנם היום בדראפט איזה 10 שכולם טובים מאד אך אף אחד לא 'פרנצ'ייז מייקר' כמו לברון?)

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago
Reply to  דקסטר

דקסטר, להזכירך: "TANKING" הוא מהלך אדמיניסטרטיבי בקבוצה להחלישה במכוון, כדי שתסיים כמה שיותר נמוך בטבלה, ובכך לבחור כמה שיותר גבוה בדראפט.

כדי שזה יהיה מהלך יעיל הקבוצה צריכה להבטיח שהמשתנים הבאים יעבדו לזכותה:

1. סכוי גבוה לסיים נמוך ביותר – מעשה שיביא לסכוי לבחור גבוה כמה שיותר.

2. בטחון שאחרים לא עושים אותו דבר, אחרת מה הטעם?

3. בטחון שבדראפט הקרב ובא יהיה יהיו 2-3 שחקנים שבברור הם מעבר ומעל האחרים, כי אם ישנם כמה וכמה בערך באותה רמה, מה הטעם לטנקינג?

כל ה-3 הם דברים בלתי בטוחים כלל וכלל העונה, 2013-14

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago
Reply to  מנחם לס

ודבר אחרון: אחרי שתציין את הקבוצות שבברור עושות 'טנקינג', נחכה שנה-שנתיים ונראה איזו הצלחה 'הטנקינג' כביכול הביא להן!

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago

ראיתי שהתגובה ניכנסה פעמיים.בפעם הראשונה קבלתי מסר "התגובה כבר נישלחה" אבל היא לא נישלחה. אז לחצתי שוב והנה היא הופיעה פעמיים.

טוב, אז דקסטר יראה אותה פעמיים (לפני שיחליט לא לענות, כי אין לו תשובות לשאלותי)!

דקסטר
דקסטר
10 years ago
Reply to  מנחם לס

אחוז הצלחה של המהלך אינו סותר את עצם המהלך עצמו.

מנחם לס
Admin
10 years ago

מומי, אתה מבקש עזרה בחיפושים אחרי בת זוג?
איבדת 81% מהכבוד שהיה לי אליך.
(כל מה שאני צריך לעשות זה ללבוש את ה-SPEEDO שלי על שפת הים בבת-ים, ועד שאני מגיע לסביבת הסלע כבר נישרכות אחרי 19 ילידות 1990 (ילידות 1965 הוא מבקש!)

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 years ago
Reply to  מנחם לס

ואיך אצא בחורף הקר לים ?
וואלה החציל בקור , נחבא אל הכלי

בקיץ בחציל לא נכנס בספידו

אין טעם לשקר את החציל , כל יום שעובר , וואלה החציל נובל

מומי רוצה לעקוץ כל מה שזז ומה רע עם קצת עזרה מחברים ?

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 years ago

מומי מזמין את הפרופסור מנחם לקרב מזרח מול מערב
אולי במערב אין דוקטורים , אבל גם פורנו הוא תרבותי באל איי

k_700
k_700
10 years ago

חחחחח

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 years ago

ד"ר עזוב שטיות
איך הקוזינות בתמונות ?
מה מומי צריך בשביל להתקבל לקולג' ?

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
10 years ago

SAT גבוהה, תתחיל להתאמן במונית..

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago

אתה רוצה קרב מערב-מזרח?
אתה, פריינק שכמוך תיקח "מערב", ואני בן של ייקה אקח "מזרח"?
אבל אתה יודע מה? הולך.
(מבטיח לכתוב מילים פשוטות כדי שתבין את מילות התביעה וההגנה שלי. תמונות אשלח בלי מילים).
למה שלא תשלח לי טיוטה (טיוטה זה דף ראשון, לא גמור, שאפשר לשנות) המהללת את המערב הפרוע, ואני אחזיר לך עם שייקספיר , ברודוויי, וסאות' ביץ' של המזרח. בוא נתרכז בעיקר בכדורסל, אבל מרשה לך להכות תחת החגורה עם איזה הוליווד או הגראס בפורטלנד שאתה קונה אותו שם בסופרמרקט.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 years ago
Reply to  מנחם לס

מקובל על מומי
נפנק את הפרופסור וניתן למאזינים להחליט
מומי לא נותן קטנות מתחת לחגורה , מומי מאל איי לא מסן פרנציצקו

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago

אבל אל תכתוב לי בפרסי. עלי להבין את הכתוב כדי שאוכל לענות, ברשותך.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10 years ago

וואו, סופר-קלאסיקו בפתח!

Mbk
Mbk
10 years ago

הרסת אותי 😀😀😀

צביקה
צביקה
10 years ago

אחלה רעיון לכתבה. מחכה בקוצר רוח

ניב
ניב
10 years ago

אחלה דו קרב , בטוח ששניכם תנצחו ואנחנו נרוויח.
נ . ב. – ברור שהמערב יותר טוב !!!

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago
Reply to  ניב

אם המערב טוב יותר, למה האלופה באה ממיאמי (כבר שנתיים רצופות, והפעם מגיע ת'ריפיט)?

ליס
ליס
10 years ago
Reply to  מנחם לס

האלופה באה ממיאמי בגלל יתרון ביתיות שנובע מכך שהמזרח חלש יותר, לפחות כך היה בעונה האחרונה, מול הרעמים לפני שנתיים זה פשוט לא היה כוחות. מחכה לקרב המוחות. וכאן מתבקש שמנחם ישאל: ״מי המוח השני?״

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago

חזרה למציאות:
אני מרגיש בעצמותי שהערב דטרויט מנצחת את פורטלנד. לא מפרקת; סתם נצחון קליל.

ido moria
ido moria
10 years ago
Reply to  מנחם לס

עצמותייך משקרות אותך!

שעייה
שעייה
10 years ago
Reply to  מנחם לס

פורטלנד באמת לא פירקה את דטרויט. ניצחון קשה בהארכה.
המזרח בצרות.

שמעון
שמעון
10 years ago

מנחם לס, איך אתה מסביר את תופעת הטנקינג השנה בליגה?

א.ב
א.ב
10 years ago
Reply to  שמעון

אין טנקינג. יש קבוצות שעושות צעדים שלכל הפרשנים נראים כמו טנקינג אבל בעצם ה-gm שלהם ומנחם לס יודעים שאלו צעדים שמטרתם שיפור הקבוצה והכל אשליה אופטית. עכשיו ברצינות, נהיה פה ויכוח מטומטם בו צד אחד (נכנה אותו "מ.ל") טוען שאין טנקינג אבל יש בניה לטווח ארוך תוך פגיעה מסויימת בסיכויי ההצלחה העונה וצד אחר (נכנה אותו "שאר העולם") שאומר שיש טנקינג שמשמעותו בניה שפוגעת בעונה הנוכחית לטובת בניה לטווח ארוך.

נתן גולד
נתן גולד
10 years ago
Reply to  א.ב

+1

דדי
דדי
10 years ago
Reply to  א.ב

זה יותר מזה – הדבר הזה נעשה ספציפית בעונה הזו כדי לקבל את אחת מבחירות הדראפט הגבוהות בדראפט שנראה סופר חזק בשמינייה הראשונה שלו.

זו המשמעות האמיתית של טנקינג.

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago
Reply to  דדי

כדי להיות "בשמינייה" האחרונה לא צריך לעשות טנקינג. פשוט צריך להיות עצמך, כמו להיות הלייקרס, או יוטה. גם ללא "טנקינג" הקבוצות שכאילו עושות 'טנקינג' היו מסיימות בין 8 האחרונות.

ברוס
ברוס
10 years ago

מנחם, רק עכשיו קראתי את המאמר שלך על wake forest. פשוט תענוג

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 years ago
Reply to  ברוס

מה עם UCLA ? לא יותר טוב ?

ברוס
ברוס
10 years ago

גם UCLA זה סבבה לגמרי 🙂

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 years ago

מומי בדכאון
אין היום בלוג חי וגם לא לייקרס וגם לא סילבי
מומי הולך לישון ויקום בבוקר לתת סיקור סוג א א

דני
דני
10 years ago

מומי אתה קורע

יוסי כהן
יוסי כהן
10 years ago

ימח שמם הותר לפירסום שחייל נהרג בגבול על יד ראש הנקרא מ7 כדורים שנורו לעברו כואב לי

צביקה
צביקה
10 years ago

מומי תחזיק מעמד. אני בונה על הסיקור שלך.

יוסי כהן
יוסי כהן
10 years ago

http://live.israup.com/2013/05/flash3.html זה קישור ליוסטון סקרמנטו ערוץ 5

יוסי כהן
יוסי כהן
10 years ago

אמצע רבע 2 הקינגס קורעים את יוסטון

יוסי כהן
יוסי כהן
10 years ago

מחצית 56 לקינגס 49 לרוקטס חרא משחק לבינתים

יוסי כהן
יוסי כהן
10 years ago

57

יוסי כהן
יוסי כהן
10 years ago

הקינגס חגגו על על הרוקטס גיי מלקומר ותומאס פרחו יש להם בהחלט קבוצה נחמדה פלוס

זיו
זיו
10 years ago

מסכם לגמרא לגבי הקינגס סוף סוף.
עם תומאס, קאזינס וגיי בכושר כזה הקינגס יעשו צרות להרבה קבוצות וגם במסע החוץ המזרחי רואה אותנו מנצחים לפחות 2 מתוך 2.
אאוטלו בכושר מצויין. מקלמור משחק הגנה טוב , חושך מבחינת קליעות כבר תקופה אבל עדיין הפלוס מינוס שלו בדרך כלל חיובי וזה אומר המון.

בהתחלה לא השתגעתי על הטרייד של מוטה ודרק ווילאמס, עכשיו קשה לי להבין איך הטימברולס נתנו בכזאת קלות שחקן כזה.
אחלה גניבה של דה אלסנדרו.

זיו
זיו
10 years ago

2 מתוך 4

אריק
אריק
10 years ago

הפסד כואב לפסיטונס. נתנו פייט. היה חסר קצת… משחק מדהים לj-smooth ולכל הגדולים של דיטרויט. כמעט נצחון ראשון של קבוצה במזרח על RIP CITY…

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago

פיניקס מובילים ב-10 על גולדן סטייט

שעייה
שעייה
10 years ago

יום רביעי יש בלוג חי על אינדיאנה במיאמי?

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago
Reply to  שעייה

בוודאי

שעייה
שעייה
10 years ago

מומי, איך בת 75 במצב טוב? אולי אשלח לך את חמתי

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 years ago
Reply to  שעייה

75 ?
הגבול העליון של מומי זה 48 , ורק אם עברה אצל ד"ר מנתח עם דיפלומה

מנחם לס
מנחם לס
10 years ago

פיניקס עומדת לנצח את גולדן סטייט. 4 הפרש. 18 שניות

אופיר נ
אופיר נ
10 years ago

גולדן סטייט מאוד מאכזבת.
קרי, משחק בצורה מאוד אנוכית.
רואים שאיגואדלה חסר,
הוא היה יכול להרגיע את קרי,
ולקחת ממנו חלק מהאחריות לניהול המשחק.

כמו שקרי משחק כרגע היה עדיף שהוא ישחק SG, ולא PG.

פניקס פשוט יופי של קבוצה,
עם אותה הקלאסה שהייתה למאמן שלה ביוטה.